توانبخشی تریتا،توانبخشی کودکان،کاردرمانی کودکان،هزینه توانبخشی،آدرس توانبخشی،بهترین توانبخشی،بهترین مرکز توانبخشی معلولین،هزینه کاردرمانی،کاردرمانی کودک،توانبخشی کودک

تخفیف ویژه خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی به دارندگان بیمه‌های عمومی

تخفیف توانبخشی کوکان تریتا

تخفیف توانبخشی در کلینیک تریتا :

علی‌رغم هزینه‌های بالای توانبخشی و برخلاف برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی، متاسفانه در ایران بیمه‌ها حمایت خوبی از خانواده‌ی توانخواهان به عمل نمی‌آورند.

البته برخی مراکز دولتی و خیریه، خدمات توانبخشی را با هزینه‌ای پایین‌تر از مراکز خصوصی ارایه می‌دهند که مراجعین اغلب از خدمات ارایه شده در این مراکز رضایت چندانی نداشته و ترجیح می‌دهند ادامه‌ی روند درمان فرزندان خویش را در مراکز خصوصی پیگیری کنند.

متاسفانه با تمام تلاش‌ها و پیگیری‌های انجمن کاردرمانی و گفتاردرمانی، موفق به متقاعد کردن بیمه‌های عمومی از جمله تامین اجتماعی، خدمات درمانی و سلامت برای تحت حمایت قرار دادن خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی نشده‌ایم.

لذا ما در مرکز توانبخشی تریتا، بر آن شدیم تا برای سهولت دسترسی خانواده‌ها، تسهیلاتی را قایل شده و به دارندگان بیمه‌های مذکور تخفیف ویژه‌ای را ارایه دهیم تا بتوانند از خدمات عالی توانبخشی برخوردار شوند.

خانواده‌هایی که تمایل به استفاده از این تسهیلات دارند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱۷۷۰۹۱۷۰۷ و یا ۰۹۹۱۹۰۰۳۱۴۲ با این کلینیک تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =

توانبخشی تریتا،کاردرمانی تریتا،هزینه توانبخشی،قیمت توانبخشی،بهترین مرکز توانبخشی،بهترین کلینیک توانبخشی،قیمت درمان اوتیسم،قیمت درمان سندروم داون،علایم سندروم داون،پیشگیری از سندروم داون
پیمایش به بالا