توانبخشی تریتا،توانبخشی کودکان،کاردرمانی کودکان،هزینه توانبخشی،آدرس توانبخشی،بهترین توانبخشی،بهترین مرکز توانبخشی معلولین،هزینه کاردرمانی،کاردرمانی کودک،توانبخشی کودک

ویزیت در منزل

بسمه تعالی

برخی از خانواده ها به دلایل خاص توانایی حضور در مراکز درمانی را ندارند و یا ترجیح میدهند روند درمان را در منزل دنبال کنند.

در سالهای اخیر و با توحه به شرایط کرونایی کشور ، اقبال عمومی از ویزیت در منزل برای خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی افزایش چشمگیری داشته است.

مرکز کاردرمانی و گفتاردرمانی تریتا ، تمامی تمهیدات لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی را اندیشیده و خوشبختانه تا به اینجای کار هیچگونه مشکلی متوجه مراجعین به این مرکز نبوده است.

بر همین اساس و باتوجه به بالاتر بودن راندمان درمان حضوری در مرکز با توجه به امکانات موجود ، پیشنهاد ما به خانواده ها این است که تا جای ممکن ، روند درمان را در کلینیک پیگیری کنند.

اما جهت رفاه حال خانواده هایی که به هردلیل امکان حضور در کلینیک را نداردن ، اقدام به راه اندازی بخس ویزیت در منزل نمودیم.

لازم به ذکر است در این بخش از حضور متخصصین با سوابق کاری گوناگون بهره گرفته ایم تا هر خانواده ای توانایی انتخاب درمانگر مورد نظر خود را داشته باشد.

در ذیل این مطلب نام و سوابق کاری درمانگران ذکر شده و شما عزیزان میتوانید درمانگر مورد نظر خود را با توجه به تجربه کاری و هزینه هر جلسه انتخاب نموده و برای هماهنگی و ادامه مراحل با شمار های 77851369 و 09904612064 تماس حاصل نمایید.

 

1-سیدعلی صدری :

سیدعلی صدری
سیدعلی صدری

کارشناس کاردرمانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

17 سال سابقه کار

کاردرمان جسمی

هزینه هر جاسه درمانی : 7000000ریال

 

2-سیدعلیرضا میرطلایی

علیرضا میرطلایی
علیرضا میرطلایی

کارشناس کاردرمانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بشتی

20 سال سابقه کار

کاردرمان جسمی

هزینه هر جلسه درمانی : 7000000 ریال

 

 

3- سارا گلزاده

سارا گلزاده
سارا گلزاده

کارشناس کاردرمانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

8 سال سابقه کار

کاردرمان ذهنی

هزینه هر جلسه درمانی : 6000000 ریال

 

 

4- فاطمه فراهانی

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی

کارشناس گفتاردرمانی از دانشگاه علوم پزشکی ایران

8 سال سابقه کار

درمان انواع اختلالات گفتاری

هزینه هر جلسه درمانی : 6000000 ریال

 

لازم به ذکر است ، تمامی مراحل ویزیت در منزل ،

زیر نظر مرکز توانبخشی تریتا بوده و در صورت عدم رضایت خانواده از درمانگر انتخابی ، درمانگر جایگزین معرفی خواهد شد.

توانبخشی تریتا،کاردرمانی تریتا،هزینه توانبخشی،قیمت توانبخشی،بهترین مرکز توانبخشی،بهترین کلینیک توانبخشی،قیمت درمان اوتیسم،قیمت درمان سندروم داون،علایم سندروم داون،پیشگیری از سندروم داون
پیمایش به بالا